takidasky

The impossible made possible!

Publicerad 2011-08-12 14:39:13 i Allmänt

Idag hände det, så jag överväger att åka och köpa mig en triss...jag kom upp klockan sju!!! Dock med lite hjälp från Kerstin som ringde och väckte mig ur snooze-dimman..;) Vi pratade en 20 minuter, sen ploppade jag i linserna och drog iväg till skogen med hundarna. Efter en kall men uppfriskande promenad så tränade jag lite agility. Både Takida och Sky satte tre nollor på raken på hoppbanan. Duktiga flickor!

Även Meya fick prova köra banan, hon var oxå jätteduktig utifrån hennes mått mätt, men oj va sakta det går...;) slalom är lite svårt...eller hon vet vad hon ska göra, men vill inte så gärna kanske man ska uttrycka det. Men riktigt nöjd var hon när vi kom i mål i alla fall.

När jag åkte hem från klubben så åkte jag till pappa och bytte bil, tog med släpvagnen hem och fyllde den med massa bös. Rev ner alla pallar som veden har stått på och körde iväg med en fullproppad släpvagn till tippen. På vägen hem därifrån så stannade jag till på klubben och hjälpte till att flytta hinderparken. Sen tillbaka till pappa, bytte tillbaka bilen och nu känns det som om jag är rätt trött...det tar verkligen på krafterna att kliva upp tidigt...;)

Aja, dags att sätta fart igen, hinner lite till innan det är dags att hoppa i duschen. Är bjuden med hela klanen Dahl till grannen på grillat klockan fem!

Lyxfredag!

Får tillbringa kvällen med mina favvopojkar!








Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela