takidasky

Sista minuten-träning....

Publicerad 2011-06-29 00:33:46 i Allmänt

Idag har vi ställt ordning inför morgondagens tävling på klubben! Snabbt och effektivt gick det! Sen hade jag visst totalt missat att det var instruktörsmöte för när jag skulle åka så började dom mötet...:(

Inte så mycket att göra åt, jag skulle ju till sis på tjejdate så jag missade det tyvärr...

Efter mycket god mat och härligt sällskap så åkte jag hem och hämtade Sky och stack upp på klubben. Etersom det är tävling imorgon så kanske jag skulle träna lite på läxan från förra veckan kom jag på... Nu var ju nästan alla hinder på tävlingsbanan men jag körde på slalom, tre hopphinder och platta tunneln. Fokuserade på slalom i fart och bakombyten samt att dra på "fram"-kommandot.

Riktigt bra gick det, slalom satt och jag kunde pressa henne lite i det, och bakombytena satt oxå om jag visade i god tid och övertydligt...Duktiga lilla hund! Dom här stunderna när det bara är jag och Sky är så värdefulla, måste få mer tid till bara henne och mig...men det är inte så lätt med fyra hundar...det blir mycket kollektivt...

Nu har jag fixat filmen från SM så den ska jag ladda upp imorgon och skriva lite om SM, även fast det är mer än lovligt sent...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela