takidasky

Underbara Takida!

Publicerad 2011-05-16 23:34:18 i Allmänt




Takida 8 veckor - hämtningsdagen!

Knappt 4 år senare så har vi precis deltagit i vår första landslagsuttagning... I år höll inte mina nerver, jag hade inte säkerheten och rutinerna som behövdes i handlingen...MEN Takida har imponerat på mig, hon var så jäkla duktig i helgen!

Och det är så mycket som jag är nöjd med efter helgen. Det låter kanske konstigt eftersom det resultatmässigt inte gav nåt vidare resultat men oj vad mycket positivt jag tar med mig från den här erfarenheten! Jag har fått massor att träna på, bekräftelse på att en del saker kan vi riktigt bra och vet nu vad JAG måste träna på för att komma framåt. Trodde inte att jag skulle säga det, men jag längtar till nästa års uttagningar!

Och helgen har tagit på Takida oxå...jag har aldrig sett henne så trött som hon varit igår och idag. Nu blir det några dagars vila från agilityn. Sen tar vi nya tag och siktar på SM!

Filmer och mer kommer senare, nu vankas sängen eftersom det är jobbdag imorgon!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-05-17 08:31:20

Är så stolt över er som vågade vara med och gjorde det sååå bra. Tusen, tusen TACK att Jocke och Amiga fick åka med och att du hade ordnat allt så bra. Längtar att se filmerna!!

Postat av: Josefin

Publicerad 2011-05-17 13:17:17

Ni jobbade bra Annika!!! Bara att vara där är ett stort steg! Och precis som du skriver är det en stor erfarenhet. SM kommer att kännas plättlätt nu! ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela