takidasky

Lyckorus!

Publicerad 2011-10-11 20:25:01 i Allmänt

Har haft en skitbra träning med mina duktiga tjejer idag! Takida skötte sig utmärkt, gav järnet och var så mjuk i näven.

Min fantastiska hund! <3

Sky gav som alltid järnet men var lite mjukare i näven, grejade många svårigheter och klarade hela Laghopp-banan från VM förutom när jag strulade till det på slutet. Visst har vi svängar att tighta, hindersäkerhet att träna på och i vissa kombinationer får jag klura länge på hur jag på bästa sätt hjälper henne genom det. MEN det är stor skillnad nu och för bara nån månad sen. Jag börjar bli mer säker på hur jag ska köra henne, även fast vi har långt kvar tills vi hittar den där rätta känslan. Men jag ser fram emot vägen dit!

Hon är bra fantastisk lillskruttan oxå! <3

Nu är alla hundar nöjda och trötta och sover runtomkring mig. Själv tittar jag på 112 - på liv och död
på sjuan. Väntar och väntar på att få se svåger Andreas dyka upp i rutan! Även fast jag tycker att det är lite otäckt och se vad man som polis ställs inför varje dag på jobbet....

Det är bra mycket klagomål på hur polisen sköter sig. Jag hoppas att många som klagar tittar och får lite mer förståelse...det skulle inte skada...

Wiieee, nu dök han upp, dags att titta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela