takidasky

Slut på helg

Publicerad 2012-01-29 18:51:16 i Allmänt

Så är det redan söndag kväll... det går alldeles för fort! Dags för en ny jobbvecka imorgon...

Idag började jag dagen med ett Zumbapass, fortsatte med skogspromenad med dogsen, var till Helena och gratulerade och käkade en sen lunch, donade på lite här hemma och vips så var klockan snart sju...

Nu återstår nöjet med att betala räkningar och efter det blir det filmkväll!!!

TRANSFORMERS - DARK OF THE MOON

I fredags var jag ju till Ida och gratulerade, smygsåg kvällens avsnitt av Ponnyakuten där Ida är med rätt mycket. Hjärtat klappar stolt kan jag lova!

Det bästa med nästa vecka är att då är januari månad slut = träningsvilan är ÖVER!!!!

Jag längtar och längtar så himla mycket efter att få sätta igång att träna med mina svartvita igen! På lördag blir det oxå en kick-off för den nya säsongen i form av en endagskurs för Camilla Brundin!!!

Nu en kopp te och soffan! Har lyxat till det med bubbelvatten med melonsmak till filmen ikväll!!! :)



ÅH VA JAG SAKNAR DEN HÄR BRUDEN OCH HENNES MATTE!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela