takidasky

Varde ljus!

Publicerad 2012-11-21 20:31:47 i Allmänt

Blä va trist det är med det här gråvädret! Trodde aldrig att jag skulle längta efter snö men just nu känns det som om en meter snö är att föredra framför det här gråa...
 
Dagarna rullar på i megafart just nu, är himla mycket på jobbet med utvecklingssamtal och grejer. I helgen ska jag och Takida träna agility i alla fall, om vädret håller i sig. Och så blir det kalas hos Anna. Och antagligen kommer det ett, kanske två syskonbarn hit och sover över på lördagen. Då blir det highlife riktigt tänker jag... Wilmer har laddat i en vecka för det... ;)
 
Kanske han vill följa med och träna agility, ni minns väl det här?
 
 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-11-22 15:15:03

Annika du måste fixa din design. Blir tokig och kan inte läsa din blogg i allt kaos..

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-11-22 15:15:12

Annika du måste fixa din design. Blir tokig och kan inte läsa din blogg i allt kaos..

Postat av: Annika

Publicerad 2012-11-22 20:29:42

Min design försvann helt plötsligt och den hade en tjej hjälpt mig med, jag kan inte själv...blir oxå tokig.. :(

Postat av: Annika

Publicerad 2012-11-22 20:29:44

Min design försvann helt plötsligt och den hade en tjej hjälpt mig med, jag kan inte själv...blir oxå tokig.. :(

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela