takidasky

Sky update

Publicerad 2012-10-07 18:43:16 i Allmänt

I torsdags var vi iväg till Gävle igen till Ann. Det ser fortsatt bra ut och nu får vi utöka promenaderna och cyklingen och det bästa är att jag nu får ha henne lös om jag går med henne själv och hon håller sig vid mig och inte gör några tokryck eller annat belastande. Det är verkligen nåt jag har längtat efter då promenaderna ofta är fyllda av konflikter för att hon drar i kopplet. Ja, jag vet, hon är snart tre år men alla med en successful-hund vet nog vad jag menar... ;)
 
Jag längtar tills jag kan gå med alla fyra igen, som vi brukade. Jag längtar tills livet blir som det var.
 
 
Kommer vi verkligen kunna göra det här igen? Kommer JAG kunna släppa oron och ångesten och våga låta Sky leva livet fullt ut? HON kommer ju inte vara rädd om sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela