takidasky

SOMMARLOV!!

Publicerad 2013-06-17 23:07:30 i Allmänt

Äntligen är det här - sommarlovet!!
 
Jobbade sent, till halv sju för att göra klart allt det som måste göras för att kunna gå på semester med gott samvete. När jag kom hem hämtade jag upp dogsen och åkte till Röste och skötte om fåren. De har verkligen börjat använda vindskyddet vilket är kul!
 
Käkade och pratade lite med mamma och sen var det som om någon slagit mig i huvudet med nåt stort. Shit, va luften gick ur mig! Såååå fruktansvärt trött! Tror kroppen tog några timmar på sig att fatta att det verkligen var slut på terminen...
 
Imorgon ska jag och Takida till veterinären och få sista leptospiros-sprutan (eller vad det nu heter) och så ska hon få en rabiesspruta. Så sakta med säkert börjar förberedelserna för sommarens stora äventyr till Belgien bli klara. Måste även fixa ett nytt pass till mig själv. Tråkiga pengar...
 
Nu ska jag hoppa i säng och sova sova sova tills halv nio i alla fall. Fatta?! Jag har semester!!! :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela