takidasky

Finaste sis!

Publicerad 2015-05-13 21:35:21 i Allmänt

För någon vecka sen så fick jag detta av syrran. Hade haft en ganska crappy dag fram tills dess men detta vände allt!
 
 
Summa sumarum efter 12 veckor så visade vågen på -20,4 kg! Nu har jag börjat äta ett mål lagad mat per dag så den senaste veckan har jag i princip stått still. Frustrerande men med tanke på att man kan gå upp ca 2 kg när kroppen samlar på sig vätska igen i depåerna så får jag nog vara glad för att jag står ganska still...(även fast jag beklagar mig hejvilt för Helena och Kerstin ;) ...) Jag är lyckligt lottad som har så fina vänner som är med och peppar och stöttar på vägen! Det betyder så mycket!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela