takidasky

Efterlängtade helg!

Publicerad 2015-11-21 22:38:58 i Allmänt

Så himla skönt med helg!! Började lördagen med sovmorgon till 8. Åt gröt i lugn och ro framför premiäreldningen i kaminen! Bara att få sitta ner och inte stressa på morgonen...underbart!
 
 
Efter det tog jag tag i pluggandet nån timme innan jag och hundarna gick Röste runt i strålande sol med kyla som bet i kinderna. 
 
När vi kom hem blev det några timmars plugg till innan vi skyndade oss ut på dagens andra promenad i dagsljus. 
 
 
 
Älskar att jag bor så nära vattnet, det är så vackert!
 
När jag kom hem hade jag turen att bli hembjuden till brorsan och familj på middag. Tacos! :) Och efter några mysiga timmar där så var det dags att gå hem och fortsätta plugga. Har fått himla mycket gjort idag så är jättenöjd. För varje arbetsuppgift som blir klar ramlar det bort en sten från axlarna. Imorgon bör jag bli klar med några till som jag kan lämna in och då kan jag lägga all energi på att plugga till provet som är i slutet av veckan. 
 
Nu blir det en till kväll i säng före 23 så jag är pigg imorgon. Plugg, promenad och parkour står på schemat.. 
 
Meya kastade in handduken redan halv 10..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela