takidasky

Skogen..

Publicerad 2015-11-28 21:55:00 i Allmänt

När allt snurrar fort och stressen är hög så behöver jag skogen än mer! Att bara få lulla på, andas, höra tystnaden och bara vara. Likaså är det med vattnet... kan stå och titta och lyssna länge på bruset. Det var ju min inre bild av lugn när jag gick mindfulness-kursen. Att låta allt jag inte kan påverka följa med strömmarna och vattnet. 
 
 
Är glad att hundarna är förståndiga och inte försöker bada nu..
 
 
 
Idag lyckades jag med konststycket att gå vilse också..det är inte många ställen som jag törs gå offroad på eftersom lokalsinnet är så uruselt men i "min" skog brukar det alltid gå bra så vi gav oss ut i smeten idag..
 
 
 
 Och allt kändes bra tills jag kom till en väg. Och hur jäkla snopet var det inte att jag var tillbaka längst ut på udden igen där jag börjat.. på nåt vis hade jag lyckats gå i nån slags cirkel istället för österut och sen norrut.. 
 
Suck... blir ibland himla trött på mig själv... 😜 
 
Idag fick jag besök ute på uteplatsen också... världen är nog lite ur led när det kommer larver och hälsar på 28 november... många ögon i alla fall...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela