takidasky

Sista fredagen...

Publicerad 2016-05-27 20:50:21 i Allmänt

Försöker peppa mig själv att plugga. I helgen får matten stå tillbaka litegrann eftersom jag har fysiktenta på söndag kväll. 
 
Och....
Idag är sista fredagen jag behöver plugga för denna termin!!! (ja, om allt går väl på tentan vill säga..) 
 
På torsdag är det över för då gör jag mattetentan, och jag kommer "bara" jobba i två veckor innan det är dags för en mycket efterlängtad ledighet. Kan inte beskriva hur underbart det känns att få leva ett normalt liv igen och bara ha jobbet som tar tid igen. Förhoppningsvis blir det slut på allt regnande också så att jag kan träna lite agility med One. Så kanske vi får till en start innan sommaren är slut. Det skulle vara himla kul. Har stora förhoppningar att agilitylusten ska komma tillbaka i sommar! 
 
Ikväll var jag och tog adjö av sista valpen som flyttar ända upp till övikstrakterna i morgon. Fy så jag kommer sakna henne. Hon är helt underbar...  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela