takidasky

Födelsedag

Publicerad 2017-10-03 20:25:00 i Allmänt

Så kom då dagen då jag fyllde 40 år!! Herregud. Vad hände liksom? Är inte riktigt överens med siffran. Och samtidigt är det ju ingenting alls jag kan göra något åt... 
 
Födelsedagen var helt underbar. Jag väcktes av att det knackade på dörren och där stod sis och familj och sjöng och gav mig frukost och paket. Gissa vem som ska på Ed Sheeran i juli?!?!??!? :D :D :D 
 
 
 
På jobbet fick jag paket och blev bjuden på lunch där det blev sång och tårta. Så himla gulligt!!
 
 
 
Efter jobbet hann jag till skogen med hundarna nån timme. Chockerande nog så tittade solen fram helt kort. Minns inte när jag såg den sist...
 
 
 
Sedan blev jag upphämtad av Anna och Ida och så bar det av till järvsö och Kick Saloon för middag. Så mysigt ställe och jättegod mat! 
 
När vi kom hem så kom Emil och pojkarna och fikade och grattade. Däremellan kom det även blommogram.  Vilken dag!!! 
 
På fredagen jobbade jag först innan jag mötte upp mamma och pappa för en sen lunch på stan innan det blev handling och förberedelser till lördagens kalas. En tur till skogen blev det förstås också med hundarna. 
 
Lördagen var det full huggning från morgonen att få allt klart innan det var dags för fest. Sån himla rolig kväll och jag blev så bortskämd av alla fina människor som kom! Oj, vad lyckligt lottad jag är!! Så tacksam.
 
Delar av blombordet 
 
 
Stoooor flaska champagne!
 
 
Snart ska jag åka iväg och köpa min drömpresent,  en läsfåtölj med fotpall. Tusen tack alla som gjorde det möjligt!! <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela