takidasky

Stoppa tiden lite fast ändå inte!

Publicerad 2019-08-18 21:55:24 i Allmänt

MINDRE ÄN TVÅ VECKOR KVAR TILLS VI ÅKER!!!! 
 
Idag har takboxen åkt på, jag har testkört campingköket och lärt mig hur det fungerar. Tagit mått och lämnat tyg till bästa grannen så hon kan sy gardiner och madrassöverdrag. Jag har tvättat upp mikrofiberhanddukarna och hittat första hjälpen-kuddarna. Lämnar yllefiltar till tvätt, sorterat upp hundarnas täcken mm. Allt, precis allt känns som ett stort myller i huvudet. Måste börja skriva listor. Det enda som kan rädda den här situationen. 
 
Imorgon ska bilen in och allt ska lagas och på tisdag är det hjulinställning. Efter det ska bilen städas ur, solarplexius ska monteras och linan till gardinerna ska in. 
 
Imorgon sätter jobbet igång "på riktigt" när eleverna kommer så nu blir det att prioritera tiden. Har massor jag borde läsa in mig på och planera kvar på resan... 
 
Det känns i nuläget bara sjukt overkligt att om 2 veckor från nu sitter jag med andan i halsen och kör på "fel" sida på vägen och letar mig norrut mot Skottland från södra England. 
 
Nya läderhalsband som ska sitta på jämt med namnbricka med kontaktnummer. Nu har ju ingen av dom någonsin försvunnit tidigare men man kan aldrig vara för säker...
 
 
Var iväg med ryggen i fredags. Märkte ingen förbättring efteråt eller igår men idag är det bättre. Jag hoppas och ber att det fortsätter så. Snälla snälla ryggen bli bra så jag kan göra och få uppleva allt jag tänkt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela