takidasky

En helg för att minnas

Publicerad 2020-11-01 13:22:13 i Allmänt

Så har all helgona-helgen kommit och (snart) gått. Var på kyrkogården och tände ljus för farmor och farfar i minneslunden, och så var jag upp till skogen till mina flickor.
 
 
Det har varit så skönt med några extra lediga dagar! Jag har fått lite mer gjort här hemma. Extrarummet är snart klart och i sovrummet behöver jag bara någon som hjälper mig att skruva ihop sängen och sen är det bara madrasser och gardiner som saknas där. Måste ringa en elektriker också, för värmepannan fungerar inte. 
 
Jag, One och Kalle har varit på öa.
 
 
 
One vill så gärna i vattnet men nöjer sig tack och lov med att vada lite där det inte är så djupt. Duktig tjej. Hon löper just nu och ör väldigt påverkad av hormonerna.. är väldigt låg och knepig. Funderar på om jag borde kastrera henne men vi får se. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela