takidasky

En härlig dag...

Publicerad 2010-12-05 20:52:18 i Allmänt

Sov länge idag...det tar på krafterna att åka och tävla och kliva upp tidigt..;)

Sen myste vi mest på inne till fram på mitt på dan då jag och Helena träffades uppe på klubben för att gå med hundarna. Lite träning hann vi oxå med...eller, ja, Helena och Mike tränade med mig och Sky som störning.. Men Sky fick göra inkallningar och lite fjärr..nåt fotgående har vi ju inte än som sagt...MEN det har Mike..oj va fint det såg ut!!! Sky, ja hon kommer mer och mer för varje dag som går nu känns det som, så bara jag fortsätter att skynda långsamt så....;)

På väg hem åkte jag och handlade lite innan jag åkte upp till syrrans nya hus och kikade runt och tittade på "nya" hästarna. Därefter var det bara att åka hem och byta skor och sen tog jag och hundarna en lång och skön promenad hem till mamma och pappa för att käka tacos med resten av familjen. Så nu har jag en bakugan-tatuering på armen..;) precis som Wilmer och Erik...;)

När vi gick hem så hittade vi ett skoterspår en bit hemifrån som vi gick i så hundarna fick springa lösa lite. Och jag tror att dom är rätt nöjda med dagen, för sen vi kom hem har jag inte sett till dom alls, dom ligger och sover på sina respektive ställen...Meya och Inka i hundsängarna, Takida under bordet och Sky i 2 sitssoffan...

Apropå Meya...vad enkel och go hon är! På promenaderna går hon gärna lite halvt bakom mig och ibland så måste jag stanna och titta så att hon verkligen är med mig för hon märks så gott som aldrig i kopplet...:) Hon är som en stor kramgo nallebjörn...<3

Meya som valp, så fruktansvärt söt!


Meya som unghund, med sina galna öron....


Meya, innan hon klipptes första gången..


Meya som hon ser ut nu...


Finast och goast i världen..<3

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2010-12-05 23:08:27

Gulligaste Meya! Minns hennes lite osmidiga sätt att ta sig an agilityhindren. Grattis till LP:t Vad duktig du är!

Postat av: Helena Woxberg

Publicerad 2010-12-06 16:47:56

Åhhhh....när man ser bilderna på Meya som valp förstår man verkligen vad du föll för. Sååååå sööööt!!! :)

Postat av: Alex

Publicerad 2010-12-07 13:43:25

Vilken gulleplutt hon var som liten och är fortfarande!!! Härliga Meya :)

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2010-12-09 11:02:55

Jisses så söt! Inte avis på pälsvården men helt klar MÅNGA charmpoäng till Meja:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela