takidasky

Julen 2010!

Publicerad 2010-12-26 00:08:47 i Allmänt

Så har julen 2010 kommit och gått...Jag hade en jättehärlig julafton tillsammans med familj och släkt.


Paket i massor...Härligt om du frågar mig! Älskar att ge paket,
 och att få är väl inte heller så illa..;)



Finaste pojkarna i världen!


En present där förpackningen betyder mer än vilket innehåll som helst...


En av de bästa presenter jag fått, EVER! Theo har gjort den alldeles
själv på slöjden.


Gulligast? En alldeles egen vante till mobilen...sååå söt!

Jag har fått så många fina presenter i år, av världens bästa familj!
Önskar att morbror Ronny hade fått varit med oss, han älskade verkligen julen och att få paket...<3

Imorgon börjar jag summera årets höjdpunkter här på bloggen. Det har hänt så mycket under 2010, så jag delar upp det på dagarna fram till nyår! Imorgon blir temat: "Hur gick det med nyårslöftena egentligen?"

GOD FORTSÄTTNING ALLIHOPA!!!! <3

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-12-26 13:01:52

God fortsättning själv!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela