takidasky

Oktober

Publicerad 2010-12-31 23:08:57 i Allmänt

KM i agility och lydnad går av stapeln. Pga ett nytt upplägg där lydnaden skulle vara mitt emellan agilityloppen så kan jag inte anmäla till lydnaden, tråkigt nog... och pga av att lydnaden ligger mitt i agility-KM så hinner jag bara köra två av loppen innan jag ska iväg och valla. Riktigt synd på upplägget för våran del... I slutet av månaden har vi valpträff hos Ann-Sofie. Kul att träffa nägra av Y-hundarna och ägare oxå! Supergod mat och trevligt träningsgäng! Men månadens höjdpunkt är ju naturligtvis V A L L P R O V E T!!! Takida blir godkänd vallhund på 71 poäng! Den största bedriften hittills!! Jag är så mäkta stolt över oss båda!! Kerstin/Cap och Ann-Sofie/Fox blev oxå godkända samma dag! Trippel glädje! Sky blir "avställd" i vallningen i väntan på lite mer mognad...I agilityn är hon helt underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela