takidasky

Tjuvträning.....

Publicerad 2010-12-11 00:47:07 i Allmänt

Jag och hundarna stack iväg till ridhuset efter jobbet och tränade lite agility. Jag kände att jag ville ha en gång till i ridhuset "själv" innan vi ska börja träna med andra. Sky blir ju lite lätt distraherad och jag ville va säker på att inte miljön kommer vara en störande faktor framöver..;) DET kommer den inte att vara...:D Sky fick oxå för första gången prova att hoppa på largehöjd. Jag tycker att hon klarade av det riktigt bra!! Hon rev några gånger, mest pga att det blev fel i avhoppen, och det är väl inte så konstigt när det är första gången. Är riktigt nöjd med henne efter dagens träning. Hon låg ca 0,5-1 sekund efter Takida tidsmässigt, men då går ju inte Takida för fullt. Men för att vara första gången på hög höjd så kan man inte säga annat än att jag såå nöjd och stolt över henne. I agilityn är Sky så enkel att hålla på med. Jag njuter av varje sekund med henne. Här kommer en liten film...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela