takidasky

GÅTAN ÄR LÖST!!!

Publicerad 2010-11-21 22:16:21 i Allmänt

Nu är gåtan löst!!!! Varför har Sky haft så svårt att lyssna och göra som jag säger många gånger? Jo, det beror förstås på att hon inte förstår språket så bra! ;) ;) Jag hade helt glömt bort att hon faktiskt är första generationen invandrare...;D Både mamma Jean och pappa Spot kommer ju från de brittiska öarna!! Nu i helgen så provade jag helt aporopå att köra lydnad med både Takida och Sky fast ge alla kommandon på engelska...lite vrickat? Ja, jag vet...Men åter till saken.. Med Takida gick det ungefär lika bra på båda språken, vilket man kan vänta sig, då hon bara är till hälften brittisk genom pappa Jed. Men med Sky gick det sååå mycket bättre på engelska. Och då ska jag ju påpeka att jag INTE har tränat nåt på engelska tidigare..;)Tror ni jag hittar på? Här har ni bevis...:D

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-11-22 08:24:43

Hihi, du är rolig du..!!

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2010-11-22 10:21:51

Hej! Kom in här via Vanessas blog. Har halvsyrran Enya:) Kul film, nästan så engelskan funka bäst;) Kram från oss

Postat av: Josefin

Publicerad 2010-11-22 11:50:07

Ha, ha, ja men Era är ju halvengelsk med så jag kanske borde prova det! Han har ju lite svårt för ligg! ;)

Postat av: Nathalie

Publicerad 2010-11-22 17:04:03

Hahahaha Du är för härlig :-)

Kram

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2010-11-23 19:20:16

Hej igen,



ja, det är Svartbergs metod, även om jag sett olika "varianter" på den också:) Ska även följa er nu när jag hittat hit:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela