takidasky

OJ!

Publicerad 2010-11-23 21:53:32 i Allmänt

Har beställt kläder...det var rea och jag tyckte att jag förtjänade lite nytt...och så klickade och klickade jag för allt var så billigt....slutsumma: 1835kr!!!!!

Då kan jag räkna bort julklappar för ca 300....men 1500 bara till mig?! Minns inte när jag köpte kläder för så mycket sist...Men då har jag köpt en vinterjacka för 500, och för resterande 1000 fick jag ett par jeans, 7 tunikor och 2 koftor....det var väl riktigt bra ändå?

Ja, jag tror jag tar och beslutar att det var riktigt riktigt bra och jag f ö r t j ä n a d e det,
big time...;D

En av tunikorna...har hittat tillbaka lite till grönt nu efter många års uppehåll....
Tunika
bildkälla: halens.se

Kommentarer

Postat av: Madelene

Publicerad 2010-11-28 19:14:33

Jag har köpt samma fast i lila, hade en gång en petrolgrön som jag har spillt blekning på hela magen på...den går en del kläder på mitt jobb... Hur som, Halens är bra! =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela