takidasky

Det känns faktiskt ganska bra.....och nåt mystiskt har hänt med Skys öron...

Publicerad 2010-10-05 22:27:02 i Allmänt

Ja, det gör det faktiskt... Jag är nervös som sjutton och får ont i magen så fort jag tänker på det där vallprovet på lördag,

MEN...det känns faktiskt som om vi kan klara det..!

Vi kan alla moment, vi kan sätta ihop dom och det funkar. Sen kan ju allt möjligt hända på lördag, det är klart. Och jag har ingen aning om hur fåren är, sega-springiga, stora-små, svarta-vita...Ja, vad dom två sista spelar för roll kan jag inte svara på...;)

MEN...vi kan klara det, och att bara tänka den tanken gör mig så himla glad och stolt! Tänk vad vi har kommit långt det här säsongen?! Min duktiga duktiga tjej! :D Så nu ska jag proppa mig full med dessa positiva tankar ända till på lördag! Jag ska TRO på oss och att vi klarar det! 

Nu ska här sovas, tänkte att det är bäst att sova mycket i förväg då jag misstänker att det inte kommer bli så mycket sömn på fredagnatt...;)

Jo, just ja...SKY! Ja riktigt mystiskt är det...Skys ena öra har fått ett veck och börjat vika sig åt sidan!!!! Är det nåt tillfälligt eller kommer hon oxå se lite sned ut i framtiden? ;) Eller kan det möjligtvis vara så, att min lilla ADHD-tjej börjar vekna lite?! Den som lever får se....;)

Kommentarer

Postat av: AnnSofie

Publicerad 2010-10-06 21:32:30

Vi tror också på er <3 Det kommer bli jättekul och spännande:) Vad ska våra små godingar hitta på??

Postat av: Madelene

Publicerad 2010-10-07 14:08:30

Kör så det ryker, vi håller tassar och tummar! =)

Postat av: vanessa

Publicerad 2010-10-07 19:57:03

lycka till!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela