takidasky

<3 Meya <3

Publicerad 2011-04-13 02:37:34 i Allmänt

Världens finaste Meya fyller 6 år idag!!









Underbara älskade hund!! Vad jag är glad att jag hittade dig!

Det var ju med dig allt började! Julen innan du skulle fylla 1 år så önskade jag mig en ny skoterhjälm i julklapp. Istället fick jag en hundkurs hos Malin på Häggesta Hund & Katt. Pappa tyckte att du var lite ouppfostrad...;)

1:a april 2006 började vi kursen hos Malin, och du skötte dig riktigt riktigt bra. Vi lärde känna Carina med Tuva på kursen och tillsammans med dom började vi en agilitykurs uppe på Jycke. Där lärde vi känna både Helena och Tina bland annat.

Och sen fortsatte det. Tävlingslydnadskurs, mer agility, jag blev invald som sekreterare i klubben, utbildade mig till instruktör och lärde känna så många härliga personer genom hunderiet.

Att jag är där jag är idag, beror helt och hållet på att du kom in i mitt liv!!



Meya - Världens bästa

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-04-13 08:50:37

Grattis Meya!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela