takidasky

YEEEES!!!

Publicerad 2011-04-16 21:22:16 i Allmänt

Idag hade jag tenta. I nästan 5,5 timmar...Och det kändes som om den gick riktigt bra!!!

Nu efteråt så kan jag säga att det känns som om jag blivit lättare, jäklar va nervös jag har varit inför den här tentan. Men nu är den över och förbi, tjoohooo!!!

Hundarna har haft en mindre rolig vecka, den mesta tiden har ägnats åt pluggande. Men det ska jag kompensera dom för, som kick-off imorgon är det agilitybanträning hos Malin i Häggesta.

Sen jobbar jag tis-ons och halvdag på torsdag innan jag får påsklov och blir ledig 11 underbara dagar!! Nu ska jäklar här tränas, både lydnad och agility!! Kanske läge att lägga ett par viltspår till Inka oxå.

Var upp på klubben en snabbis igår och gick med hundarna. Passade på att träna lite lydnad med båda två innan vi åkte hem.

Sky fick träna ff, ställande och läggande och inkallning. Även hoppet dammade vi av.

Takida fick träna ff, dumrutan och elitens hopp-apport. OCH hon gjorde den TYST tre gånger på raken!!! Det börjar kännas mer och mer nu att hon börjar förstå att det är ljuden jag vill ha bort!

Ska banne mig börja titta på lite lydnadstävlingar längre fram. Dom är på G nu mina tjejer!

Nu ska jag fortsätta att njuta av lördagkvällen tillsammans med mina fyrbenta!

Saknar inte detta ett dugg!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela