takidasky

All Quiet on the Western Front...

Publicerad 2011-08-12 16:31:12 i Allmänt

Ja, på västfronten intet nytt....provsvaren har inte kommit.

Nu känner jag att jag börjar bli riktigt trött på att vänta...Nu vill jag veta!

Ringde till veterinärstationen nyss och frågade, jag skämdes när jag gjorde det för dom hade ju lovat att dom skulle ringa så snart svaren kommit, men jag kunde ändå inte hålla mig. Tur att dom är snälla och förstående där...då blir det inte lika pinsamt att ringa och vara dryg...

Har jag inte hört något i mitten av nästa vecka så skulla jag höra av mig, annars gör dom det så fort svaren kommer...

Och apropå att kliva upp tidigt, det suger...rejält. Nu är klockan halv fem och jag är dödstrött...tur att jag ska iväg till grannen på middag så jag vaknar till...Nä, imorgon ska jag få sova längre...det är ju dumt att slösa bort tidiga morgnar i onödan lixom...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela