takidasky

Back in business..

Publicerad 2011-08-16 23:32:47 i Allmänt

Nu har jag jobbat i två dagar och kors i taket så har jag inte försovit mig en endaste gång...ja, jag vet, det är bara två morgnar det handlar om men ändå...;) för mig är det riktigt bra statistik..!

Det som inte funkar så bra ännu är att komma i säng i tid på kvällarna. Så därför har jag varit dödens trött när jag kommit hem från jobbet...men ikväll SKA jag komma i säng före tolv, det är bara så!

Mycket nytt är det med ny läro- och kursplan. Plus att jag har hela min tjänst koncentrerad till engelska och svenska enbart, med huvuddelen förlagd på 7-9, där jag mest har gästspelat tidigare. Men tror det kommer bli riktigt bra bara jag kommer in i det och blir varm i kläderna!

Till helgen är det DM på lördagen. Både Takida och Sky är anmälda. Det blir mitt och båda hundarnas första DM nånsin. Spännande..

Goast i världen - Sky

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela