takidasky

Bad parenting....

Publicerad 2011-08-22 21:48:19 i Allmänt

För några år sen när jag var på studiebesök på en skola i England så hittade jag den här uppsatt i personalrummet..tyckte den var lika skoj då som nu...;)

Överlag så har alla de personalrum jag varit in i i England varit såå mycket roligare än vad vi har här i Sverige. Bland annat så fanns det på damernas ett urklipp på han den där snygga killen i Lost. Rubriken löd: ""Wanna get lost?" Varpå någon hade plitat dit med bläckpenna: "With him? YES PLEASE!"

Här i de personalrum jag varit i så sitter det mest massa arbetsrelaterat på väggarna....det är skönt att få tänka på annat oxå på jobbet tycker jag...;)



Bildkälla: http://uncensoredwebsitemadness.bravehost.com/photos.html

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2011-08-23 21:10:20

Visst är vallningen skoj! Jag spenderar gärna hela dagen i fårhagen! När Era var ca 6 mån träffade jag Karin Söderberg för första gången med honom och då frågade hon vilket mål jag hade med vår träning. Mitt svar var att vi skulle klara ett VP. När jag träffade henne i början av året var mitt svar att jag vill ut och tävla. Sedan får vi väl se hur långt vi kommer. Agilityn är fortfarande nr 1 men ibland känns det som att vallningen riskerar att ta över. Det är ju så roligt!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela