takidasky

Give your everything and make a success of anything you take upon you!

Publicerad 2011-08-11 22:05:36 i Allmänt

Ibland bara snubblar man över bra ord...som rubriken här ovan! Nu har jag hittat många bra ord som jag kan jobba med mentalt!


Den som bromsar förlorar...

VOLLGAS!

Give your everything and make a success of anything you take upon you!


Superduper!

Asså shiiit va jag har hunnit med mycket idag! Fick en helt otrolig energi efter jag träffat Maja och har klippt gräset, staplat ved, kört ved till brorsan, röjt inne...det blev middag kvart över nio, supergod köttgryta med sallad! (Okej jag erkänner, jag fick en matlåda av mamma...;) )

Nu ska jag röja lite till, blir en tur till soptippen imorgon, skönt att bli av med lite skit!

Hundarna har varit med ute och lekt medan jag donat, så nu ligger dom häromkring trötta och nöjda dom med. Imorgon hoppas jag hinna med ett pass agility till med mina gotjejer, allt står och faller med om jag lyckas kliva upp när klockan ringer....håll tummarna!

Nu ska vi slappa lite, snart börjar "The killing"

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela