takidasky

Troja!

Publicerad 2011-08-09 00:01:36 i Allmänt

Ja, troja verkar vara en riktig kavat liten sak. Nu kan hon sitt utan hjälp, och idag försökte jag börja med ligg men hon var lite för ofokuserad för tillfället, för jag hade tagit med mig Meya dit. Meya har varit så nere över sitt liv med tratt så jag tänkte att lite ensamtid med henne plus att vi skulle hälsa på Favoriten mamma skulle muntra upp henne och det gjorde det! Så glad som hon var idag har jag inte sett henne vara på snart två veckor...

Vi satt och fikade lite och smygande med en tass i taget så var Meya snart oxå i soffan bredvid mamma...;)


Wilmer, Meya och mamma <3


Troja





Takida har ett mycket tydligt kroppspråk men det struntade Troja i - ska man vara dryg så ska man...stackars Takida....







Men Sky då, som själv var drygast i världen som valp - vad tyckte hon om Troja?
Jag låter hennes ögon tala för sig själva....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela