takidasky

Jullov!!!

Publicerad 2011-12-20 22:48:47 i Allmänt

Finally finally some freetime!!!

Lyckligare än lyckligast över att jag har sovmorgon imorgon!!

Och att jag nu kommer ha mycket mer tid att spendera med mina fyra gotjejer! <3



Sista skoldan var skön, vi hade pyssel hela förmiddagen, jag hamnade i hemkunskapen vilket kändes väldigt bra då jag slapp befatta mig med pyssel över huvudtaget...:)

På eftermiddagen var det julshow och sen lite mys med klassen. Dom hade bestämt att vi skulle fika och spela spel.

När jag slutade var det bara hem och ut med hundar innan det var dags att dra vidare ner till Kulturhuset för julbord med jobbet.

Kan bara konstatera - Julbord är inte min grej.... och det här var verkligen inget julbord att skryta över heller...men lite köttbullar och korv och potatis petade jag i mig...tört och smaklöst.

Imorgon ska vi ta en lååååång skogspromenad jag och dogsen! Naturligtvis efter en låååång sovmorgon vill säga...;D Och jag ska baske mig lägga in ett varsitt lydnadspass för dom svartvita.

Det är dags att ta tag i målen för 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela