takidasky

Skönt...

Publicerad 2011-12-22 23:20:58 i Allmänt

Åh, va jag njuter av att vara ledig!!! Idag tog jag en rejäl sovmorgon igen... var uppe alldeles för länge igår kväll. Donade på här hemma på förmiddagen innan det var dags att bege mig till Hertsjö där jag skulle hålla i träningen för hundungdomarna. Och springa det fick dom...och springa kunde dom! Satan i gatan va dom hade spring i benen. Vad sägs om att dom fick köra 34 hindersbana minst två gånger? Hatten av för dom!

När jag kom hem mötte jag upp Elin för en promenad med hundarna och barnvagn. Mysigt att träffas igen och prata igenom allt som hänt sen sist vi sågs. En och en halv timme senare landade jag hemma i soffan, och sen har det inte hänt mycket.

Har kört lite lydnad med hundarna inne. Smörjt Skys tassar med aloe vera. Eldat. Tittat på Grimm och Criminal minds. Planerat morgondagens shoppingtur till Söderhamn med Kerstin. Knäppt roligt kort på Skyan.

Glöm inte bort att använda tandtråd nu bara för att det är jul...;)



Näe, nu blir det snart sängen.

Men först ska jag planera lydnadsträningen framöver. Har bestämt mig för att köra lite lydnad varje dag nu på lovet med minst 5 längre välplanerade pass i veckan. Och så ska jag bestämma ett datum för en första tävling. Nu jäklar ska vi fixa eliten 2012!!! Och Sky ska fixa LK1...minst!

2 dagar kvar till julafton, hoppas julkänslan infinner sig snart för just nu är den lika med noll...:(

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2011-12-27 01:08:06

God Jul Annika! Hur går det med din planering? Har du lyckats få in några lydnadspass eller har det varit för mycket julstök?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela