takidasky

Bästa laget!

Publicerad 2011-02-19 21:51:38 i Allmänt

Förra helgen var Sofia hemma och då passade vi naturligtvis på att träna med laget!! Vi fick till en superbra träning för alla hundarna, även Sky och Mike var med. Vi tränade på lite nya handlingssätt, som passade Sofia och Ninja riktigt bra!! Jag tror även att det kommer passa Takida och mig jättebra med lite mer träning! Man blir så glad av våra träningar! Vi peppar varann och hjälper varann till att hela tiden höja oss ett snäpp. Sofia bjuder också på lite underhållning i början av filmen…;) enjoy! Skyan gick jättebra! Jag blir så glad av min lilla racerråtta! Hon fick också springa över balansen några gånger och det gjorde hon utan problem. Hon hade lite svårare att stanna kvar på kontaktfältet om jag sprang på höger sida, så det ska vi träna vidare på. Men så skönt att hon nu tar både A-hindret och balansen!! Snart ska vi träna vidare med gungan. Catch us if you can Även Sky och Mike fick träna:

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela