takidasky

Insnöade!

Publicerad 2011-02-19 21:48:41 i Allmänt

Stackars lilla Thea kom hem med ett hemskt sår i huvudet på måndagen efter Vara. Tack och lov så höll det sig infektionsfritt så nu har det snart läkt!

 

Fredagen 11/2 går till historien som den första dagen då jag inte kunnat ta mig till jobbet pga vädret! Kvällen innan och hela natten stormade det som bara den och det fanns inte en chans att ta sig nånstans då både gatan utanför och storvägen var oplogade. Ja, det var så illa att skolan höll stängt den dagen….

 

Men efter lite (MYCKET) snöskottning i den härliga solen som följde så passade jag och hundarna på att leka ute i snön. Jag har väl ett snödjup nu på ca 60-70 cm på baksidan och som ni kan se på bilderna så var det mycket att plumsa i för hundarna. Dock tog det roliga slut lite för fort då jag råkade kasta upp leksakskalkonen på hustaket….jag blir sååååå trött på min obefintliga kastförmåga! Några fina kort fick jag däremot!

Stackars Sky försvann nästan....


Kom och försök ta den då....




Finaste Meya


Snömonstret Takida


Mitt bustroll


Snygga tjejer


Avslutar med mitt absoluta favoritkort...:D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela