takidasky

Träning med laget!

Publicerad 2011-01-03 20:27:18 i Allmänt

Igår hade vi bokat in en träning med laget! Tyvärr var inte Sofia och Ninja hemma och kunde vara med...hoppas de kan vara med nästa gång! Som vanligt var det skitkul och riktigt givande. Vi körde två kombinationer med mycket fart och spring, och det kändes...;) Jag tycker att vi i laget har blivit himla bra på att träna och köra mer offensivt, och vi är riktigt duktiga på att peppa varann, samtidigt som vi inte låter nån av oss komma undan med en för vid sväng eller ett sent byte..;). För mig är det otroligt värdefullt att få feed-back på det man gör, även fast det innebär att man får göra om, göra om och göra om...;) <3 Jag har verkligen världens bästa lag!! <3 Här kommer en liten film....

Kommentarer

Postat av: Totte

Publicerad 2011-01-03 22:20:45

Det såg riktigt bra ut!

Postat av: Malin

Publicerad 2011-01-04 08:32:20

Vad duktiga ni är, ni blir farliga på SM!!!

Postat av: Josefin

Publicerad 2011-01-16 15:37:55

Hm, är jag den enda som inte kan se denna film? Vet inte hur många gånger jag försökt . . . :(

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela