takidasky

Träning med måndagsgruppen!

Publicerad 2011-01-25 20:43:09 i Allmänt

Igår var vi iväg igen och tränade med måndagsgruppen! Blindbyten stod på schemat. Tyvärr glömde jag bort att filma första kombinationen, den var riktigt rolig och sen glömde jag bort att filma dom flesta av oss som var där, men Mike, Sky och Filur fastnade i alla fall. :D Ska försöka komma ihåg kameran på resterande träningar och va bättre på att filma!!! Sky fick ta 8-pinnars slalom för andra gången i sitt liv, och efter lite stök där allt bara ska gå så fort så tycker jag att hon är riktigt duktig. Thank God för bågar!!! Hon fick oxå gå över balansen igen med mig och Helena på varsin sida och i koppel. Nu var hon inge rädd alls utan det var mer att hon skulle fram fram fram...och trampa på nerfarten satt fint! :D Hon är en pärla min lilla racerråtta!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-01-27 17:34:23

Åh vilka fina hundar på filmen....!!

Postat av: Annika m Sky

Publicerad 2011-01-27 20:32:31

jaaa visst är det?! ;D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela