takidasky

Välkommen helg!

Publicerad 2011-01-28 17:13:02 i Allmänt

Tjoho det är fredag!!! Ska bli så skönt med helg!

Idag när jag slutade så skyndade jag mig till skogen med dogsen. Vi gick längs ett skoterspår och var ute i nästan två timmar, hur underbart som helst! Det är så skönt och rofyllt att vara i skogen, perfekt avslutning på jobbveckan att få bort sorlet ur öronen och fylla huvudet med tystnad.

Ikväll ska jag på kalas till Ida som fyllt hela 11 år. Imorgon blir det agilityträning med Helena och på söndag ska jag försöka komma iväg och hälsa på Anders och Johanna och deras lilla tjej. Lite pluggning ska jag oxå hinna med är det tänkt. Men framför allt ska jag soooooova....hehe....och ta långa promenader i skogen. Jag och Takida ska oxå flytta ut apporteringen och se hur den fungerar då. Lite annan lydnadsträning lär det väl oxå bli, det är ju kurs på onsdag igen!

Lite bilder från idag:

Triss i lycka


Takida


Sky vill inte vara fotomodell, hon vill springa...




Tyvärr hann det bli lite för mörkt innan vi kom tillbaka till bilen..




Sky - med ögon som gör att man förlåter allt... <3


Det är vackert i Röste....






Ha en trevlig helg!!!

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2011-01-28 23:41:16

Fint! Väntar dock med spänning på sidhuvudet!!! ;) Kul att ni ska vara med i Länskampen! Det visste jag inte ens att det fanns något som hette. Berätta mer!

Postat av: Martina

Publicerad 2011-01-29 14:38:09

Hejsan!



Ville bara tipsa från en hundägare till en annan om fina och billiga täcken :)

Man får vara med och designa själv.



Kolla in min blogg: www.martinaochinget.myshowroom.se



Ha en bra dag :)



// Martina

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela