takidasky

Dag 1 Skutskär

Publicerad 2011-07-07 23:20:33 i Allmänt

Dagen har inte varit nån höjdare resultatmässigt men visst fanns det ljusglimtar i varje lopp.

Lopp 1 ag 3 Takida
Börjar jättebra, i mitten av banan river hon ett hinder och jag tappar fokus. I de flesta fall brukar jag kunna ladda om såna gånger men inte idag. Jag småjoggar efter mitt bakombyte i slalom och springer inte ifrån henne för att visa in i bortre tunnelingången så hon tar första...surt och dåligt av mig.

Lopp 2 ho3 Takida
Takida river långhoppet som är hinder nr 2. Har svårt att ladda om hela loppet och på slutet slutar jag jobba och hon får lite stora svängar. Vi kommer i mål på 5 fel och tiden 31.84. Det rom var roligt att se var att trots handlingsmissar av mig så kom vi i mål på tredje snabbaste tiden, Malin Elfström och Nick var sekunden snabbare och sen var det en finne som hade 0,5 sek snabbare tid. Så nu blev jag lite laddad inför morgondagen!

Lopp 3 Sky
SKy missbedömer avståndet till första hindret och kraschar det. Vi kommer ca halva banan, där hon bla tar slalom fint men när vi kommer till däcket så springer hon förbi...två gånger! Jag är otydlig men ändå...resten av banan går det mest tok...

Jag är nöjd med delar av loppen som sagt, men hoppas på att jag sköter mig bättre imorgon. Jag funkar verkligen inte i den här värmen, tycker det är pest och pina rent ut sagt....

Nu ska jag hoppa i säng, ska upp tidigt imorgon, dä jäklar...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela