takidasky

Tisdag = Tävling!

Publicerad 2011-07-05 11:43:22 i Allmänt

Ikväll drar jag, Sofia och Helena m dogs till Söderhamn för att tävla i Sommarcupen, en inoff tävling. Ska bli spännande och jag kan starta båda hundarna, Sky i lätt klass och Takida i svår klass.

Ett jätteroligt arrangemang som består av tre deltävlingar där man plockar poäng som räknas ihop. Nu har jag inte kollat om jag kan åka på alla, men bra träning kommer det bli i alla fall!

Gårdagen var lugnet själv, jag och hundarna tog en vilodag. Så ikväll blir det tävling och imorgon lite lättare träning innan Skutskärstävlingen drar igång.

Är lite sugen på att dra igång lydnaden med Takida igen. Vårt mål var ju att ta championatet i år...och om vi inte tränar lär det ju inte ske, som sagt....måste kolla av vart vi står och lägga upp en plan!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela