takidasky

weddingbells!

Publicerad 2011-07-31 17:11:34 i Allmänt

Igår var jag iväg på bröllop i Rengsjö kyrka. Det var Lövis och Anders som skulle gifta sig. Därefter bar det iväg till bygdegården för middag och fest. Och vilken fest det var! Ojoj, jag var helt säker på att jag skulle få lida för det idag men när jag vaknade i morse så mådde jag förhållandevis bra...skönt! Men seg så in i bomben har jag varit hela dagen....och det verkar inte släppa heller. Aja, kan väl ha en slödag då...och ladda för de nästkommande två veckorna som är de sista på semestern.

Sommaren har gått så fort! Det kanske är tur i oturen att det blev som det blev med hundarna, så att jag är tvungen att hålla mig hemma. På det viset blir det ju lite gjort här hemma istället. I förrgår målade jag vedboden, ska bara dra över det vita en gång till så är den klar sen. Den blev riktigt fin! Sen ska pappa bara göra en dörr som jag kan måla så är allt klart för vintern.

I augusti kommer det bli riktigt lugnt med tävlingar för vår del. Känns rätt skönt att få prioritera träningen lite mer. Det är så mycket jag vill träna på!!!

Anna <3 Anders!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela