takidasky

GULP!

Publicerad 2011-06-16 17:11:29 i Allmänt

GULP? Någon mer än jag som kommer ihåg den läskedrycken? Eller FLÄMT tror jag en till hette....

GULP OCH FLÄMT!

Imorgon åker vi!! Jag har tvätt som ska hängas i maskinen, måste skriva packlista, ladda kameror, komma ihåg att ta med nya medlemskortet....huvudet snurrar och jag har ingen tydlig struktur alls...

Nerverna däremot inför vår första SM-start ever har hållits i schack under veckan genom att jag inte tillåtit mig själv att tänka på det..Men nu när jag ska packa etc så börjar jag genast känna en obehaglig ond känsla i magen....

Pratade med Nathalie tidigare i veckan och fick med mig några kloka ord på vägen, tack!

Det här är våran belöning för att vi varit så duktiga,
att få äga planen en stund!

SM 2011 - nu kör vi!



Se så sur man kan bli när man inte får bada mer....;)

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-06-16 21:14:25

Åhh det ska bli så kul att se er!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela