takidasky

Skolavslutning!

Publicerad 2011-06-15 15:19:33 i Allmänt

Idag var det äntligen dags för skolavslutningen! I år var ett annorlunda år i och med att jag har haft en "spring-tjänst" där jag hoppat runt från år 1-9 vilket idag visade sig vara lite förvirrande...På vilken skolavslutning skulle jag vara med? F-2? 3-6? 7-9? Slutade med att jag var med på F-2, där jag tidigare var mentor.

Ungarna sjöng så fint och bra, och de obligatoriska tårarna dök upp i ögat när de sjöng "Den blomstertid"... Förstår inte vad det är med den låten, men blir alltid lite ledsen och rörd då. Egentligen borde den ju bara vara förknippad till något roligt, för var det nåt man längtade till så var det väl skolavslutningen?!

Dagen avslutades ute på Fagernäs med lunch för personalen.

Ikväll ska jag till Wilmer på kalas! Hela 4 år blir han idag! På frågan vad han önskade sig så svarade han: En snowboard och en basketboll. Tyckte det låg mest i tiden att köpa en basketboll...särskilt när han aldrig stått på en snowboard eller slalomskidor i sitt liv....;) Lite annat smått och gott blir det oxå i paketen :D

Nu ska jag förbereda tvätt till helgen....Kan inte fatta att det bara är två dagar kvar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela