takidasky

Trött....VARNING för gnäll.....

Publicerad 2011-06-10 23:54:28 i Allmänt

Är så trött på att vara trött.....

Är trött på att inte hinna det jag vill hinna med...

Och är helt ärligt och rakt fram så jäkla trött på värmen....redan...

Men mest av allt är jag trött på att jag känner mig så energilös inför SM och att Takida fortfarande känns loj och utan sitt vanliga tryck....det är dom här perioderna som jag funderar på kastrering som ett alternativ....det är ju inte bara dom där 3 veckorna av löp, utan det håller ju i sig 2-3 månader efteråt. Räknar man ihop det så blir siffran rätt tråkig...; minst ett halvår om inte mer är Takida antingen i löp eller inte "sig själv".... Det är ganska mycket tid det....

Sådärja, nu har jag gnällt av mig...;)

Sitter och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar nån gång eftersom jag var så smart att jag glömt att tvätta den senaste veckan...Sen blir det sängen. Imorgon åker jag och Helena till Bro-Håbo för att tävla över dagen! Skönt nog så går large på eftermiddagen så vi behöver inte åka förrän kl 10! SOVMORGON, I LIKE!

Känslan från Gagnef-tävlingen var riktigt skön, trots allt, så jag hoppas på att bygga vidare på den imorgon...Kan inte fatta att det snart är dags för SM?! Om bara en liten vecka ligger jag och helena och (förhoppningsvis) sover den här tiden och laddar i vårt till-lyxade HOTELLRUM....wiiiee!

Såhär gick jag till jobbet häromdan....tror det är dags för sommarlov snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela