takidasky

Förändring.....

Publicerad 2011-03-03 17:05:36 i Allmänt

Kan ju faktiskt vara nåt riktigt bra...i alla fall om man bestämmer det själv. Så jag hoppas att den förändring jag valt att satsa på blir till nåt riktigt riktigt bra...:D

En dag kvar till sportlov nu....längtar sååå!! Hoppas att det fina vädret håller i sig även nästa vecka. Idag när jag åkte till klubben så var gruset framme på några ställen på vägen. Tänk att lite synligt grus kan göra en så glad!

Ikväll blir det agilityträning för Sky med måndagsgruppen. Vi har bytt dag de flesta av de fortsatta träningarna och det passar iaf mig alldeles ypperligt. Jag har ju inte kunnat vara med på de senaste gångerna då jag har behövt plugga. Torsdagar är min pluggfria dag och det finns väl inget bättre sätt att spendera kvällen på en sån gång än att köra agility!

Uppladdning...;)


Usch vilken ful soffa jag har...har inte kunnat bestämma mig för om jag ska behålla de gamla fula 2- och 3-sits sofforna eller om jag ska byta till 3-sits skinnsoffa med tillhörande sliten fåtölj....har ju överdrag till fulsofforna som jag misstänker att jag kan sätta på nu igen...Det var ju en nödvändighet att ta bort dom när Sky var liten...;)

Så tills jag bestämmer mig så får jag leva med att jag för tillfället har 1 fåtölj, 2st 3-sits soffor, 1 2-sits soffa och två soffbord i vardagsrummet....:P

Kommentarer

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2011-03-04 20:15:21

Halloj! GRATTIS till SM-platsen!!!! Ni äger:)



Oh, var super härligt med sportlov. Njut ordentligt:) Vi kommer inte satsa på Lp utan går direkt på eliten sedan när 1:a priset är i hamn:).



Ha ett bra sportlov med många härliga träningspass med hundarna! Stor kram från oss

Postat av: Josefin

Publicerad 2011-03-04 23:58:53

Hm, när både du och Helena skriver om förändring blir jag ju supernyfiken!!! Ja, jag ser riktigt fram emot Eras agilitykarriär. Han kommer att bli min Takida! ;)

Postat av: Annika m Takida o Sky

Publicerad 2011-03-05 09:44:43

haha...ja vi blev full i skratt båda två över att vi använt samma rubrik...helt skilda förändringar dock som kommer hända oss...;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela