takidasky

Supertorsdag!

Publicerad 2011-03-31 21:57:56 i Allmänt

Vilken dag! Började inte så bra med att jag insåg att jag inte fattat allt om syntax på webseminariet i morse...jaja, bara att ta tag i det och nöta på... Dagen fortsatte och blev bara bättre och bättre. Sista lektionen var kanon, jag slutade kl 14, kom hem, hämtade posten och hittade inte mindre än....2 trevliga kuvert!!

Det första var från SKK och innehöll Skys röntgenresultat. Hur snabbt var inte det? Röntgade ju i måndags?!

Resultat: HD A/A och ED UA

Kanoooooners!!!

Nästa kuvert var från skattemyndigheten...YES, pengar tillbaka!!!!

Åkte till skogen med hundarna och gick, lugnt och fridfullt. Underbart med tystnaden! Ända tills Inka började vädra i luften och skälla en massa. Eftersom pappa berättat om ett björnide inte så långt därifrån så kändes det lite olustigt helt plötsligt....va fjantig man är....


men nog ser det ut som om hon varnar om nåt farligt?!

Dom andra var nöjda med att springa och vädrade ingenting....


När jag kom hem fixade jag lite middag


Och medan hundarna firade Skys röntgenresultat med ben så tittade jag på Criminal minds med bland annat Shemar Moore i en av rollerna...


Och imorgon är det fredag och sen är det helg!!! L O V E L Y!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela