takidasky

Mysfredag!

Publicerad 2011-11-11 23:21:37 i Allmänt

Idag efter jobbet stack jag och hundarna upp på Jycketorp och gick en sväng. Dom svartvita fick köra intervaller. Har försökt köra det nu mer regelbundet och dom älskar det. Meya var oxå med och sprang men hon förstörde mest genom att springa ivägen och försökte leka...

Efter det somnade jag i soffan en halvtimme...typiskt tröttareäntröttast-fredag innan jag stack ner till Helena dit jag var bjuden på mat! Tacos - mums!!

Mysigt att bara äta, prata och vara! Vi surfade runt lite och hittade en hel del roliga klipp på youtube, bland annat detta, som man tyvärr inte kan bädda in här men vilken tjej!!!

http://youtu.be/RUeLjNvjz9E

Nu ska hundarna få sin kvällsrastning, jag ska hänga tvätt och sen är det sängen! Imorgon är det 
soooooooovmorgon!!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela