takidasky

Mornings....

Publicerad 2011-10-20 10:43:06 i Allmänt

Som alla vet så hatar jag morgnar... Ja, om det inte är sovmorgnar då...DOM gillar jag....A LOT!

Men i morse var det ingen sovmorgon. Trött som bara den så snoozade jag några gånger....

Kan ju oxå berätta att mitt morgonhumör inte är det bästa.....men man kan ju inte bli annat än glad när hundarna blir så ofantligt glada bara av det faktum att jag vaknar och överöser en med glada pussar....

Idag efter jobbet ska jag träna agility. Den nya svängen jag kom på igår när jag inte kunde sova ska börja tränas! Jag hoppas att den blir lika bra i verkligheten som i min tanke!!!!

Och inte nog med det - att solen lyser och förhoppningsvis kommer göra det när jag går i skogen och tränar agility idag...

 -  Ikväll börjar Criminal minds igen - SUPERTORSDAG med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela