takidasky

Håhåjaja...

Publicerad 2011-09-21 17:16:19 i Allmänt

Jag är så märkligt trött den här veckan...eller jag vet vad det beror på, det är för mycket helt enkelt...

Det märkliga är att jag är så trött så jag inte kan hålla ögonen öppna....skulle kunna somna ståendes...

Men det hinner jag inte, har precis varit ut med hundarna och ska dra upp på klubben. Agilitysektorn har möte inför kommande tävlingen och KM och efter det ska vi börja sortera priser. Sen har jag en massa rättning som väntar..

Hoppas hinna skriva ett inlägg om den mycket lyckade vallträningen i lördags. Har massa fina bilder oxå!! Tyvärr slutade det riktigt trist med att Takida började halta efteråt. Så nej, det blir inget KM för oss i år heller...förhoppningsvis så kan vi starta på hemmatävlingen...jag håller tummarna!

måste dra...



Nu kommer Sofia och Ninja hem nån vecka! Längtar efter att få umgås lite innan hon drar ut på äventyr igen!

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2011-09-27 14:43:53

Jag vill ha ett helt inlägg med bara vallning tack!!! Många bilder också!!! Kan man få beställa det bara så där? ;) Tråkigt att Takida haltade efter ert pass men jag hoppas att hon mår bättre idag. Förstår känslan av att vara trött för att det bara är FÖR mycket att göra. Känner dock att jag sover bort alldeles för mycket tid som jag kunnat ägna åt något roligt istället! :p

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela