takidasky

Needles and pins

Publicerad 2012-04-13 00:00:14 i Allmänt



Det är mycket nu för min lilla tjej!

Uppdrag uppbyggnad är i full gång och idag var vi iväg till Malin för tredje gången i bassängen. Tycker faktiskt att Takida tolererade det bättre idag än sist. Vi ökade på simtiden och efteråt avslutade vi med vibbandet.

Igår fick vi även besök av Anna, som kom med sin laserväska och akupunkturnålar. Jag har ju tittat och funderat på att gå en utbildning till akupunktör för häst och hund men efter att ha sett när Anna stack i nålarna på Takida så påmindes jag om den lilla detaljen som jag nånstans glömt bort när jag funderade på att gå denna utbildning, min NÅLFOBI....tyckte det var jätteläskigt att titta på men Takida tog det fint. Däremot var hon ganska misstänksam mot själva lasern. Hoppas dock att det släpper för nu ska vi fortsätta med lasern ca 1 gång i veckan framöver. Kiropraktorn trodde att det kunde vara riktigt bra för rehabiliteringen.



STOOORA ögon....nålen mellan ögonen syns nästan inte men både den och den i bakhuvudet är placerade på punkter som fungerar lugnande. Det funkade kan jag lova..;)

Sen fick hon några nålar till på andra ställen på kroppen oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela