takidasky

Skärtorsdag med La Familia

Publicerad 2012-04-06 18:45:28 i Allmänt

Efter att jag hade varit och simmat med Takida så hann jag hem och byta om innan jag stack iväg till Hertsjö för att hjälpa till och flytta agilitybanan till klubben!

L Y C K A!!!!!

Det var jag, Tina och Niklas där, men det gick rätt bra ändå och när vi kom upp på klubben så mötte Martina med familj upp så avlastningen gick ännu fortare så då blev jag inte alltför sen till middagen i Röste.

Hade en jättemysig kväll med hela familjen fylld av god mat, skratt, HÖG volym, dansuppträdanden, hostattack med kaskadkräkning och en massa roliga historier från när vi var liten. Jag skrattade så att jag nästan grät och jag tror att både Ida och Theo verkligen njöt av att få höra alla historierna.

En riktigt härlig start på påsklovet!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela