takidasky

Hellweek!

Publicerad 2012-02-15 14:42:56 i Allmänt

Var inte beredd på att det här skulle bli veckan från helvetet...

I lördags var jag iväg på födelsedagspartaj, ett störtkul kväll där festen var igång från den stund man klev innanför dörren.. eller som Johanna sa: "Har vi missat förfesten - sån här fart brukar det väl aldrig vara redan innan man satt sig till bords..." ;)

Söndagen ägnades åt fosterställning...nåt mer än så tänker jag inte säga om det....;)

I måndags började jag känna av att det var nåt skit i kroppen och jag åkte hem lite tidigare från jobbet och sen dess har jag varit däckad. Feber som går upp och ner, frossa-attacker, hosta och ont ont ont precis överallt...är helt färdig och bara att ta sig från sängen till soffan är en bedrift..

Hata influensa!!!

Pappa opererade sig i måndags, och fick ett helt nytt knä. Operationen gick bra även fast dom fick hålla på ganska länge för att få det bra. Han bör väl få komma hem i dagarna så jag får väl träffa honom då, inte direkt läge att hälsa på nån när man mår så här...inte för att jag orkat ta mig heller iofs...håller tummarna att allt går så bra det kan för honom!

tittade på TV idag och såg den här söta grisrasen...kunekune från Nya Zeeland. Lika lättlärd som en hund och sååå söt! Ska jag ha en gris nån gång får det bli en sån! ;)


bildkälla: warwickzfarm.com

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela